ångrar varje minut jag slösat på dig

Igår plockade jag upp Julia strax efter 12, så åkte vi mot E.on. Det var skitmycket folk, och väldigt stressigt att jobba, men samtidigt väldigt kul. Efter vi jobbat så åkte vi till Madde. Hade en helt grym kväll med massa tjejer! Mycket skratt o snack. Kom hem strax innan 3 inatt och slocknade väl med en gång ungefär.

Imorse hoppade jag bara in i duschen innan jag begav mig till Matilda. Blev bjuden på tacos och bara myste på. Sedan fixade vi massa saker innan hon hade träningsmatch. Följde med o kikade på den, och sedan åkte vi ut på havet! Seglade lite med hennes jolle, och åt gofika. Haha. Måååånga skratt gav det oss. Sjukt roligt har vi haft! Jag kom hem för en stund sedan och har nyss gjort lite middag som jag tänkte käka, sedan blir det nog till att mysa framför lite Grey's. Jag slänger in lite bilder senare om jag orkar.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0