det är så det ska vara

Jag är så glad att jag vill skrika ut det över hela världen. Helt pirrig o lycklig i hela kroppen. Jag har världens mest fantastiska människor i mitt liv som gör allt så bra. Det enda som egentligen saknas är fotbollen, men jag är glad ändå, för den kommer tillbaka den med!

Fick med mig Jack till birsta en sväng förut. Köpte lite shampoo och grejer. Sedan åkte vi hem och han släppte av mig. Gjorde en underbar middag till mig själv, bestående av en fläskfilégryta och pasta! Hur gott som helst. Sedan kom Jack tillbaka och hade Linus med sig. De tvättade bilen och sedan åkte vi ut och åkte lite. Var upp i sidsjön och snurrade på och sånt. Köpte med mig världens godaste daimglass påvägen hem, så slog mig ner med den framför fotbollen när jag väl var hemma. Sverige gjorde en dålig match mot Japan så jag var lite deppig ett par timmar, men sedan vände mitt humör som tur var!

Imorgon ska jag jobba från 16-21 (SJÄLV!?! blir nervös av bara tanken..) och efter jobbet så ska jag bara hem och mysa, men nu blir det en film innan jag kryper till sängs.

Puss



Lyckliga jag på Gatufesten med underbara tjejer!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0