det dom aldrig nämner

Under dagen på fredagen låg jag bara hemma och tog det lugnt. Tillslut åkte jag med mamma och Julia till birsta. Handlade massa med Julia på Ica Maxi inför kvällen och så. Väl hemma åt vi maaaaassa god mat, såg på film, och bara hade en jätte mysig kväll. Somnade rätt sent, även fast vi båda var trötta hur tidigt som helst.

På lördagen åkte jag in och jobbade vid 11. Jobbade med Robin hela dagen. Det gick bra även om det var rätt dött. Vi lekte iallafall lite med kassan så den börjar sitta nu. På kvällen kom Sara förbi hemma hos mig. Vi gjorde inget speciellt, utan pratade mest på bara, men det var lika trevligt som alltid.

Idag åkte jag in och jobbade igen. Jobbade med Vicky idag, och vi har verkligen fått oss ett och annat skratt idag. Massa sjuka grejer, och bra har det väl gått! Kom hem för någon timme sedan och avnjöt en efterlängtad middag. Nu ska jag åka med mamma till statoil en sväng, och sedan ska jag duscha. Efter det kommer Lisa och hämtar mig så sover jag hos henne inatt. Hur bra som helst! Jag är helt slut efter allt jobbande och för lite sömn, så det blir nog en rätt tidig kväll. Fast vem vet? Nu ska jag kila.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0