du är underbar och glöm aldrig det

Hej. Sitter här och väntar ut tiden litegrann.. Igår efter jobbet åkte jag till Birsta med Lisa. Kom tyvärr endast hem med en ny skyddsplast till mobilen, så jag blev lite besviken. Men en god middag på charm blev det! Efter det satt jag bara hemma någon timme innan jag gick ner till Matilda och Linnéa. Pratade på massa i flera timmar, och myste med lite glass. Sedan blev klockan mycket, och det blev till att gå hem och krypa ner i sängen.

Idag jobbade jag på permobil till 13 tiden. Thomas ringde och undrade om jag kunde jobba ett par timmar ikväll, och eftersom jag inte har något att göra så är det klart man ställer upp. Så åker in och jobbar 18-21 också. Annars händer det ingenting idag. Ska försöka komma i säng rätt tidigt när jag kommer hem sedan, och sova ut litegrann. Ska inte vara på hockeyn förän halv ett imorgon så jag behöver inte kliva upp så tidigt.

Nu ska jag göra mig i ordning.

Puss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0