fanns det någon början

Ja, jag vet att min blogg är skit tråkig just nu. Det enda jag skriver om är att jag jobbar, äter, kollar på Greys Anatomy/Gossip Girl och sover. Men det är ungefär så mitt liv ser ut just nu, så snälla svik mig inte.. I helgen jobbar jag iallafall bara på lördag, och då är det hockeyn som gäller för första gången sedan i vintras. Det är avskedsmatch för Anton Lander och Sebastian Erixon på E.on, och det känns skitkul! Känns som att det kommer vara rätt mycket folk och mysig stämning. Annars vet jag inte vad som händer i helgen, men det lär väl inte bli allt för mycket fart på mig skulle jag tro.

Nu ska jag ta mig en snabb dusch, sedan krypa till sängs hos min Ninis. Kommer nog somna rätt omgående med tanke på hur tung kroppen känns. Imorgon är det jobb som vanligt, och på fredag igen, men jag hoppas iallafall på att hinna en sväng på Birsta någon av dagarna, för jag måste belöna mig själv med något kul mellan allt detta jobb!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0