jag är nästan där

Jag har väl i princip ingenting att dela med mig av. Var hemma hela kvällen igår och bara tog det lugnt. Såg på Gossip Girl, satt vid datorn, och åt glass typ. Nu ska jag ta mig en dusch, och sedan ska jag försöka få med mig Jack till birsta en sväng. Har sovit allt för länge idag, så har lite ångest över att dagen bara försvann, menmen.

Idag är jag ju ledig, men sen blire jobb torsdag, fredag, lördag, med lagfest på lördag också. Sedan är jag ledig på söndag innan jag börjar på Permobil i 5 långa veckor. Jag kommer desutom jobba en och annan kväll samtidigt, och även jobba lite på helgerna. Jag får helt enkelt se fram mot pengarna som rullar in sedan, för annars kan det kännas tungt.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0