kung för en dag

Hade en fantaaaaaaaaaastisk kväll igår med min vän Julia Jonsson! Slutade jobba vid 7, så missade tyvärr september. Skyndade mig iallafall på Ica en snabbis, sedan upp till Julias kille Jonathan i stan. Fick låna duschen och grejer där, så fixade till mig så snabbt jag bara kunde. Därefter rullade det in några kompisar till hennes kille, och det blev lite förfest där. Snabbade oss ner på stan strax innan 9, där var det Petter o vi bara rööööjde på! Träffade andra Julia, samt Sara, Ellen och Anny. Träffade massa roligt folk hela kvällen iallafall. Kan ju sammanfatta allt med dessa ord:

PARTY
KARUSELLER
MAT
SNYGGA KILLAR
TRÄNINGSVÄRK

Nu ska jag hoppa in i duschen. Sedan beger jag mig till Madeleine för middag innan vi drar in på GF ikväll igen och bara njuter av livet.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0