Och det första jag ser när jag vaknar är ditt namn

Tänkte dra igenom lite snabbt vad som hänt sedan sist i mitt liv.

I Lördags jobbade jag till 21, sedan drog jag på lagfest hos Lollo. Hade skitkul. På söndagen kom Mamma och Benke hem, så nu har väl livet och hemmet återgått till det normala. Jobbade ett par timmar på söndagen också för den delen.. Sedan igår så började jag på Permobil och ska nu jobba där de 5 kommande veckorna till skolan börjar. På kvällen fick vi besök av Mormor och hennes kompis. Firade Mormor för att hon fyllt år,  och åt en god middag och så.

Sitter på jobbet nu och börjar om en liten stund, så ska stänga ner det här nu och ladda för en arbetsdag helt enkelt. Ikväll ska jag nog träffa en fin liten vän. Mysa lite framför en film kanske. Hoppas på det. Blir ju helt trött på kvällarna nu. Men det är ändå skönt att jobba såhär, 7-16, så jag får lite rutiner igen. Somnar hyffsat på kvällarna, samt äter på samma tid varje dag ungefär. Det är bra för mig.

Nu äre bara att säga tack och hej!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0