thinking of you

Harry Potter igår var så jävla bra. Ville inte att filmen skulle ta slut. Åååh vad bra den var! Hade utan tveka kunnat sett den igen direkt när den var slut. Aja. Åkte in till stan imorse på jobbet för att vara med vicky när hon öppnade, för imorgon ska jag öppna själv för första gången. Efter det gick jag en sväng på stan med mamma. Vi åt frukost på charm och gick sedan i lite affärer. Jag kom endast hem med en ny almanacka, medans hon tog med sig både en ny klocka och en plånbok hem.

Har ingen aning om vad som händer idag. Efter den här veckan är jag rätt trött, så jag får se om det bara blir till att slappa eller om jag hittar på något. Jag har sett/hört hundra nyhetssändningar idag, och får en klump i magen hela tiden när dom pratar om allt i Norge. Tycker det är så hemskt att jag är påväg att börja gråta. Kan inte låta bli att känna med alla där. Alla anhöriga till de om dött, alla som skadats, och alla andra som påverkats på minsta sätt. Det gör ont att folk kan ha så lite hjärta och göra något så hemskt.. ♥

Nu ska jag iallafall hitta på någonting!

Puss







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0