lights

Att städa är verkligen det tråkigaste jag vet. Idag har jag städat mitt rum, toaletten på övervåningen, samt hjälpt brorsan med vardagsrummet uppe. Några saker som iallafall är positivt med att städa är ju självklart att det blir fint efteråt, men även att man jämt hittar massa saker! Allt ifrån hårsnoddar och hålnålar, till en och annan slant lite här och var. Dessvärre så tar det jämt en himla tid för mig, för det finns alltid massa andra saker som vill ta uppmärksamheten, men snart är jag färdig iallafall.

Senare så ska jag träffa Jullis. Vet inte vad vi ska göra, men tror att det bara blir till att ta det lugnt. Det var så längesedan jag träffade henne så det blir mysigt.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0