you and me

Hade en jätte mysig kväll med Julia i tisdags. Vi åt godis och bara tog det lugnt. Pratade hur mycket som helst vilket gjorde att vi somade väldigt sent. Hade ställt klockan igår morse, så vi klev upp och solade och badade hela dagen. Huuuur mysigt som helst det med.

På kvällen åkte jag in till gatufesten med den andra Julia samt Jocke och Jonte. Träffade Sara och Ellen där inne, och gick runt och hade det trevligt. Så nu är det äntligen igång! Är sjuuuukt peppad för gatufesten iår. Nu ska jag in till stan och jobba till 19, vilket tyvärr gör att jag missar September ikväll. Men jag gör mig redo för Petter klockan 21 istället! Hoppas på en kanon kväll.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0