california king bed

Jag klev upp rätt tidigt imorse, och gick ut och stekte lite i det underbara vädret med en gång. Mamma kom sedan hem med en huuur god frukost som helst, som gjorde att jag var mätt resten av dagen. Jossan kom förbi en sväng, så då badade vi lite och så. Även Angen och Algot kom och hälsade på lite.

Jag åkte sedan in till stan vid 3-4 och jobbade ett par timmar. Det gick faktiskt bra så till helgen jobbar jag som det var tänkt. Både lördag och söndag! Efter det åkte jag till kuben och kollade när tjejerna spöade sund. En perfekt dag med andra ord!

Imorgon hoppas jag på lika bra väder som idag, så jag bara kan njuuuta. Nu ska jag krypa ner i sängen snart så jag somnar i vettig tid.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0