Like I always do

Hade en sjukt rolig kväll med massa tjejer igår. Myste på hemma hos Bea ett par timmar och bara hade det trevligt. Tog sedan en tur in till Max, och och fick därefter lift hem med Adam till Fagervik. Jag och Sara hamnade hos Julia och spenderade natten där.

Idag har det varit en lugn dag. Vi vaknade hos Julia och satt oss och åt frukost på altanen. Därefter åkte jag och Sara med mamma till stan, hämtade ut mina nya glasögon och lite sånt. Åkte även förbi farmor på hemvägen en sväng, alltid lika trevligt.

Ikväll ska jag vara med Matilda. Vi ska se på fotboll på Bsk om jag lyckas hitta någon skjuts, men det ska väl ordna sig. Sedan får vi se vad som händer!

Puss



Jag i mina nya glajjjjer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0