Logiskt

Igår åkte jag ut till Julias stuga på Oxviken, i Tynderö. Spenderade hela kvällen med henne, Tina och Rolf. Vi åt god mat, spelade spel och bara myste på. Sov sedan där.

Idag har vi legat där ute hela dagen. Vi har solat och bara tagit det lugnt. Vi åkte även till Julias moster och hälsade på dom lite, så jag fick se deras nya stuga och lite sånt.
Jag kom hem för några timmar sedan och är helt röööd. Jag som aldrig brukar bränna mig, men idag verkar jag ha lyckats med det faktiskt. Haha.

Jag har nyss duschat, och ätit lite kinamat. Ikväll blir jag bara hemma. Jag är så förkyld och trött att jag bara vill krypa ner i sängen, men har iallafall haft det kanon ända sedan i Onsdags när det blev ledigt från skolan, och jag är så himla glad!

Puss på er

Kommentarer
Postat av: alicia

och jag kommer att sakna dig!! <3

2011-06-06 @ 00:20:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0