smoothie

Startade dagen med en underbar frukost. Jag gjorde en egen blåbär-jordgubb smoothie, som blev fantastiskt god. Hur jag ska fortsätta min dag vet jag ej. Jag har iallafall ringt frissan idag och fick en tid redan imorgon klockan 14. Då är frågan, ska jag våga klippa av det till axxellång alltihooop? Hm.. Det får jag fundera på idag.

Annars så skulle det vara bra om jag fick något vettigt gjort idag, som att tvätta lite kanske. Det är ju min moder som sköter det i huset, men man får ju skylla sig själv om man aldrig bär ner tvätten, så man till slut inte har något att ta på sig..

Vädret börjar ju ta sig iallafall, så vi kanske kan få liiiiiite sol på midsommarafton iallafall!

Nu ska jag försöka ta mig själv i kragen och uträtta det som behövs.

Puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0