Snälla ge mig lite tur

Hur gick det på sjukhuset? Jo, skitdåligt. Knappt någon förändring på läkningen sen jag var där för 4 veckor sedan. Ska fortsätta att ha skon, men även försöka vara utan den och gå genom att stödja med hjälp av kryckorna. Återbesök om 6 veckor.. Allt känns skit och jag är bara jätte less.

Vet inte hur det blir med jobb eller någonting. Gatufesten väntar, och massa annat som skulle bli så roligt. Nu får vi se hur kul allt blir.

Håller på att börja gråta hela tiden och vill bara lägga mig och sova. Förhoppningsvis har jag blivit lite mer positiv om några timmar när det här lagt sig. Tills dess så tillåter jag mig själv att inte vara så glad.

Jag ska iallafall vara hos frissan klockan 14 så jag hoppas jag kan komma därifrån nöjd iallafall.

Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0