en av alla dom

Må väl tacka Sara här då hon har ändrat designen på min blogg. Det var verkligen dags för det.
Det har varit dålig uppdatering sista tiden, men jag lovar att jag ska bli bättre.

Hade en underbar midsommarafton igår med min kära vän Julia. Vi var först i hennes mosters stuga på Tynderö med massa folk. Åt sillunch, hade femkamp, åt en mysig middag och massa sånt. Jätte trevligt var det. Sedan åkte vi till Söråker. Badade badtunna och myste på hela natten.

Idag har jag varit med Sara. Vi åkte till Sörberge och köpte med oss mat ner till älven, precis vid kyrkogården. Satt där och åt och pratade på. Sedan gick vi runt på kyrkogården och kikade i säkert över en timme. När vi sedan skulle åka hem så märkte Sara att hon hade tappat nyckeln till moppen någonstans på kyrkogården. Problemet var bara att hon inte visste var, och vi hade varit precis överallt. Efter att vi tagit en tripp runt och kikat så kände vi att hoppet var ute, så det var bara för henne att promenera hem och hämta extranyckeln. Haha. Vi kom iallafall hem efer många om och men, och har sedan dess inte gjort mycket. Knäppt lite kort, och fixat till bloggen i princip.

Nu ska vi slå igång en film och krypa till sängs. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0