skisser för sommaren

Gick väl bra på sjukhuset. Det är bara någon nerv eller något som är i kläm troligtvis. Dock tog det en jääääkla tid att komma fram till det. Jag är lite besviken att jag lyckats vara på sjukhuset i typ 4-5 timmar när det är hur fint väder som helst ute.. Men men!

Lisa ska iallafall komma och plocka upp mig strax innan 8, sedan ska vi åka in till stan och gå på bio. Jag tror Ida skulle med också om jag inte har helt fel. Baksmällan 2 ska vi se, även om det inte är riktigt min typ av film så tror jag att det kan bli kul! Jag tycker det är så mysigt att gå på bio, så för mig spelar det ingen roll om det är en dålig film äns, det kan inte förstöra min kväll ändå. Haha.

Nu ska jag fixa till mig lite, Puss

Kommentarer
Postat av: Alicia

MYCKET SNYGG HEADER SNYGG JENNIFER

2011-06-27 @ 23:52:59
URL: http://veraevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0