there's no way i'm turning back

Har legat ute i solen idag i flera timmar, så nu har jag nån röd-brun färg över hela kroppen. Eller ja, nästan iallafall. Jag har ju lyckats med att bara sola framsidan av kroppen, så baksidan är fortfarande lika vit. Haha. Jag brukar i princip aldrig bränna mig av solen, men har lyckats litegrann nu. Det är höger foten som är helt kräftfärgad! Men jag får väl skylla på att den fortfarande är känslig då den knappt sett något ljus de sista månaderna.

Jag och min kära bror gjorde en jättegod middag idag också. Satt och bara njöt i solen och kände hur glad man blir när det är fint väder. Nu ligger jag i sängen och är hur trött som helst. Julia skulle iallafall komma sedan tror jag, och förhoppningsvis blir det lite jordgubbar då till kvällsfika.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0