vi är enade

Jag har nyss kommit hem efter en fantastisk kväll. Åkte in till stan strax innan 8 och såg Baksmällan 2 med Lisa, Ida och Kim. Den var bättre än vad jag hade räknat med, så det var riktigt kul. Efter det åkte vi och släppte av Kim och tog sedan en tur till donken för lite glass. Sedan åkte vi runt lite och funderade vad vi skulle hitta på. Vi åkte då upp
till norra berget en sväng och bara kikade litegrann, sedan åkte vi mot södra, och väl där, så gick vi björnstigen. Haha. Det var ett äventyr i sig med både kryckor och rymdskon. Men myyyycket kul har jag haft ikväll!

Imorgon ska jag troligtvis åka ut till Åstön med Lisa och Ida om vädret tillåter. Så jag hoppas på att solen skiner när jag vaknar. Nu ska jag krypa ner i sängen och försöka få mig en lång natts sömn!.

Godnatt, Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0