Baby i tell you

Hade endast naturkunskap idag på skolan, och sedan när jag skulle hem så hade jag lyckats tappa bort mina nycklar. Letade överallt. Gick till expeditionen och frågade, kollade med lärare, frågade mattanterna, men kunde inte hitta dom någonstans. Efter en timmes letande så började paniken infinna sig, och tårarna var nära. Men då insåg jag att dom legat i byxfickorna heeeela tiden. Jag hade under denna timme även hunnit missa bussen hem, och jag kände mig bara som världens klantigaste människa. Men lättad blev jag iallafall.

Efter många om och men tog jag mig till Ica och träffade Jossan en sväng, och slutligen tog jag mig även hem. Lagade middag, läste lite av Cosmopolitan, bytte om och åkte sedan och jobbade på E.ON. Timrå förlorade men det var mer folk än vanligt så det var ju trevligt iallafall.

Imorgon efter skolan ska jag och Sara åka till stan. Vi ska äta på Subway, och sedan gå på bio. Vi ska se del 1 av Breaking Dawn. Jag har rätt höga förväntningar som jag hoppas att den lever upp till, och det känns som att jag väntat på den i en evighet, så det blir roligt!

Nu ska jag hoppa ner i sängen. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0