Hoppas ständigt

Fredagen hade ALLT! God mat, mycket skratt och galenskap, samt lite serious talk däremellan! Hade en fantastiskt rolig kväll med massa härliga tjejer.

Igår var det desto tyngre att kliva upp, men jag tog mig iväg till jobbet och klarade utan problem en arbetsdag med Robin 12-17. Efter det så åkte jag hem och bytte om, innan jag möte upp Sara för lite skräpmat. Intog sedan mysläge hemma hos henne med massa gotta framför tvn. Hur skönt som helst. Somnade i bra tid och fick mig en god natts sömn.

Är på jobbet nu och jobbar 12-18. Därefter blir det middag med hela familjen, och sedan avslutar jag veckan med en promenad i mörkret med Matilda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0