i know it

Var i kyrkan igår på religionen. Lyssnade på massa om kristendomen. Sedan kom Jossan och plockade upp mig, så hämtade vi Andreas på jobbet och åkte och handlade lite. Sedan svängde vi förbi hemma så jag kunde byta om, sen åkte vi till dom i Timrå och gick på en promenad. Blev sedan bjuden på en fantastiskt god middag, och det var ju inte alls fel! Avslutade därefter kvällen med lite övningskörning i stan med mamma. Körde i backarna och småvägarna på Södermalm, och lite sånt. Det går ju framåt iallafall!

Sitter på skolan nu. Åkte hit strax innan 8 imorse, fastän jag inte började förän 9.20. Allt för att Bea frågade igår om vi inte kunde åka hit tidigare för att äta frukost och plugga lite. Så jag ställde upp. Hehe.. Fick faktiskt en hel del psykologi gjord imorse, nu går det dock desto trögare. Idag är en rätt bra dag faktiskt. Är glad och det känns som att allt bara rullar på helt enkelt.

Slutar runt 14 idag om jag inte har helt fel. Då ska jag hem och ta det lugnt, sedan ska jag upp till E.ON för möte ikväll. Annars vet jag inte vad som händer. Puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0