lång dag

Hallå där. Idag har jag varit på kurs med jobbet hela dagen. Det handlade typ om sammarbete, inställning och massa sånt. Det var rätt kul faktiskt. Fick desutom god mat och massa fika. 

Ikväll har jag tränat, och gjorde mer än vad jag gjort sammanlagt det senaste månaderna typ. Var med lite halvt på uppvärmingen, sen körde jag det mesta på knäkontrollen, och sedan fick balansplattan vara min vän en stund. Kommer ha träningsvärk imorgon vill jag lova! Iallafall så pratade jag med Julia i telefon förut, och hon har kört igång o tränat igen, och då blev jag så jäääkla peppad, så nu ska jag ta tag i mitt liv jag med. Ska nog köpa ett 10ggrs kort på Etic till att börja med, och sedan får vi se om jag kan hålla igång och kanske ta det ett steg längre med nåt annat kort. Haha vi får väl se hur det blir.. Men peppad är jag iallafall!

Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan blir det sängen. Puss

Kommentarer
Postat av: Linnea Andersson

Men vad kul att du tycker det! Visste inte att du hade en blogg, nu ska jag snoka :D Kram!

2011-11-17 @ 09:26:00
URL: http://evamarialinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0