Skruva upp volymen

Sitter på skolan nu och ser en film på religionen. Det har varit en bra, men seg dag. Nu är jag så sjukt hungrig att kag skulle kunna göra nästan vad som helst för mat.. Ikväll ska jag iallafall sätta mig på spinningcykeln igen för första gången på över 2 år, herregud! Det kan ju sluta hur som helst det. Jag vågar knappt tänka på hur mör mina ben lär vara imorgon, men det ska bli kul. Annars ska jag inte göra något mer ikväll, förutom att försöka komma i säng i tid.

Ska försöka träna både idag, imorgon samt onsdag och torsdag den här veckan. Jag måste verkligen bestämma mig om det ska bli någon ändring på min livsstil. Vet inte vad det är som satt igång mitt huvud så mycket, men bra är det ju. Får väl se om jag verkligen kan hålla fast vid den här motivationen bara.

Jag längtar redan tills fredag då lönen rullar in. Det ska bli så skönt! Sen jobbar jag ju hela helgen igen, men det är alltid lika underbart och värt det i slutändan. Nåja, det var väl allt för mig. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0