so fun

- En snygg tjej -
Adriana Lima

- Två favoritlåtar -
Kom änglar - Lars Winnerbäck
Elegi - Lars Winnerbäck

- Tre tändande saker -
Lagom bra självförtroende
Glad
Snygga armar

- Fyra avtändande saker -
Spinkig
Fett hår
Dryg
Osmart

- Fem personer du umgås mycket med -
Julia
Sara
Bea
Matilda
Julia J / Lisa / Alicia

- Sex bekännelser -
Jag har blivit blygare sista åren
Jag har ett hemskt sockerberoende och tycker det är skitjobbigt
Jag har ett bra självförtroende och är stolt över mig själv
Pengar gör mig lycklig
Min mobil är bland det viktigaste jag har, vilket känns väldigt patetiskt
Jag älskar känslan efter ett hårt träningspass

- Sju saker du ofta tänker på -
"Jag ska bara ha lite, lite till.."
"Gud vad gott med Cola nu.. "
"Vad är klockan!?"
"Vad ska jag ha på mig?"
"Ååh va bra människor jag har runt omkring mig"
"Jag gör det där imorn"
"Undra hur mitt liv är om ett halvår"

- Åtta sätt att vinna ditt hjärta -
Vara ärlig
Höra av sig
Vara omtänksam
Vilja hitta på saker
Vara bra på att kyssas, hahaha..
Vara charmig
Vara mogen
Vara rolig

- Nio fakta om dig själv -
Jag har höga krav på mig själv
Jag känner mig själv väldigt bra
Jag älskar mat
Jag är dålig på att visa vad jag känner
Jag säger i princip alltid vad jag tycker
Jag älskar att göra andra glad
Coca Cola är bland det bästa jag vet
Jag hade lockigt hår när jag var liten, men det ser man inte en skymt av nu
Jag älskar snygga bilar, och allt som går fort

- Tio saker du vill göra innan du dör -
Skänka en stor summa pengar till behövande
Ha en hund
Skaffa barn
Ha världens finaste bröllop
Jobba med något jag trivs bra med
Tjäna fruktansvärt mycket pengar
Resa
Ha världens bästa man
Hoppa bungy jump
Skriva en låt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0