through

Här har det ju varit dött i princip hela lovet, så det är väl dags att jag går igenom det lite snabbt.
I måndags var jag ju somsagt med Julia iallafall. Vi var på Birsta och shoppade lite, sen åkte vi in till stan och gick på Paranormal Activity 3, och fyyy vad läskigt det var. Haha. vi skrek som småbarn, men roligt var det! En mycket trevlig dag med min vän.

I tisdags var det tidig uppstigning. 07.30 hämtade Micke och Angen mig, och sedan hämtade vi Sara innan vi begav oss mot tåget. Allt flöt på bra och till slut var vi i Stockholm. Jag och Sara tog oss då till lägenheten, fikade lite, gick ner på stan och åt lunch, och sedan åkte vi ut mot Globen området. Gick i lite affärer och sedan åkte vi SkyView, vilket var skithäftigt. Det är ungefär som en hiss som går utanpå globen, ända upp på toppen. Därefter åt vi middag och så innan vi ställde oss och köade till Rihanna. Efter ett tags köande intog vi globen med stormsteg, och fick fina platser.  Väl där tog det vääääldigt lång till bara till förbands killen, och sedan ännu lite tid till Rihanna gjorde entré, men jag kan lova er, att det var värt varje minut av väntan! Det var heeeelt fantastiskt, så jävla bra allting. Jag är fortfarande extas. Det var helt underbart! Efter konserten begav vi oss hemöver till lägenheten igen, åt lite mat påvägen, och trampade sedan hemåt lyckliga men helt sjukt trötta. Vilken underbar dag! Onsdagen spenderade vi mest på stan innan vi tog tåget hem. Är så glad över att jag fick njuta av dessa dagar med min fantastiska vän.

Igår, torsdag gjorde jag en storstädning på rummet, samt städade igenom garderoben, vilket var mycket välbehövligt. Därefter var det jobb på hockeyn som gällde. Timrå förlorade som vanligt, och det var inte allt för mycket folk, men det gick ju bra ändå. Sedan blev det mys innan jag somnade gott.
Idag klev jag upp i hyffsad tid för att ta mig till Lisa runt 10. Började min promenad dit, men insåg snabbt i regnet att jag inte riktigt var rätt utrustad för vädret, så hon kom och hämtade mig istället. Haha. Vi pratade på en massa, gjorde lite ärenden på banken, åkte och handlade lite, åt lunch och bara hade det trevligt! Sedan skjutsade hon hem mig när  hon och Ida skulle åka till stugan. Väl hemma så färgade jag håret, bakade muffins och bara lät tiden gå. Ikväll har jag bara varit hemma och tagit det lugnt, sett på Idol och så, och imorgon är det jobb som gäller.

Nu vet ni iallafall hur mitt lov sett ut, och snart är det ju slut.

Kommentarer
Postat av: beaa

tyckte de lät som ett jäkla skönt lov ja?? :D

2011-11-06 @ 23:43:52
URL: http://beaboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0