whats going on

Har aldrig tidigare varit det minsta irriterad på min älskade telefon, meeen nu tänkte jag ta och uppdatera den idag, och nu kan jag lova att ilskan har infunnit sig. Tröga, jävla itunes håller på att göra mig tokig! Nu är det iallafall färdigt och min bebis verkar fungera som den ska. Skönt!

Har inte gjort något alls sedan jag kommit hem. Bara suttit framför tvn och datorn, men det kan ju vara rätt skönt ibland det med. Sitter och kikar på hockey nu och dricker julmust. Tänkte även ta fram lite pepparkakor. Kom ju fram till idag att det är mindre än två veckor till första advent! Blev helt paff och kände mig plötsligt jätte stressad. Det känns som att det här året gått så otroligt snabbt, och det har hänt så himla mycket, men jag längtar ändå till jul. Det är så himla mysigt!

Nu ska jag kika vidare här om jag inte kommer på något vettigare att göra. Är så myssugen att jag tror iallafall jag ska slå på nån gullig film innan jag går och lägger mig också.  Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0