där jag väntar

Är faktiskt väldigt stolt över mig själv nu som genomförde spinningen utan problem. Eller ja, svetten rann utav bara den, och benen krampade typ, men gud vad skönt det är nu efteråt! Jag tyckte inte alls det var lika tråkigt som jag brukade tycka förut, så det var himla skönt, och det bästa av allt var nog att benet inte gjorde det minsta ont.

Imorgon bitti ska jag till sjukgymnasten. Hoppas på att komma därifrån med en lite bättre rygg, eller iallafall lite övningar. Sen blir det skola, och jag ska väl försöka göra klart lite svenska uppgifter och sånt. Sen blir det träning med Julia igen! WIIIEEE

Tror jag ska belöna mig med att klicka hem lite kläder, vad sägs om det? 

Puss

Kommentarer
Postat av: Angen

Men HALLÅ!!

var kör ni spinning då?

2011-11-21 @ 21:50:39
URL: http://angenf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0