i want it so bad

Var hos sjukgymnasten imorse. Fick med mig typ 25 övningar hem som hon tycker jag ska göra, får väl se hur det blir med det. Tyckte bara att det kändes onödigt att äns gå dit såhär i efterhand. Sedan plockade Monika upp mig och skjutsade mig till Skolan, då hon såg att jag stod och väntade på bussen. Ibland har man tur! Skolan gick bra, och jag och Sara var mycket duktiga på naturkunskapen. Även om det inte var mycket som ville stanna i skallen efteråt, menmen.

Ikväll gick jag 15 minuter på löpbandet med Julia, sen körde vi Burn It, och sedan gick vi lite på bandet igen. Kanon skönt. Införskaffade mig ett 3månaders kort idag, så nu ska det blir fart på kroppen. om 3 månader så hoppas jag desutom att jag är igång fullt med fotbollen, och efter bara någon vecka mer än så, ja då drar jag till thailand med tjejerna, och jag har då även precis fyllt 18. Fan vad jag längtar! skulle mer än gärna spola fram tiden.

Imorgon är det skola, och sedan ska jag in på Birsta en snabbis innan fotbollsträningen i stan. Ska leka med min balansplatta och köra knäövningar. Är så taggad nu så jag skulle kunnat löpa flera varv i spåret bara jag kunde springa! Hahahaha.. nej, nu överdrev jag rejält. Elljusspåret har aldrig varit min vän, och löpning kommer aldrig bli min grej.

Nu sitter jag iallafall och kikar på tv. Ska snart hoppa i säng så jag kommer upp imorgon igen! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0