ville ha dig närmare

Skrev ett långt inlägg förut, men det försvann. Iallafall så är jag hemma idag också, är fortfarande inge pigg alls. Det känns så himla jobbigt att vara sjuk nu när jag äntligen kommit igång med träningen. Det var så roligt förra veckan och jag känner verkligen suget efter att röra på mig hela tiden. Hoppas jag piggnar på mig snart. Det är så himla tråkigt att bara vara hemma..

Jossan och Andreas var iallafall hit på frukost imorse. Andreas skulle hjälpa Benke med att riva lite tapeter, så jag och Jossan låg och kikade på Eclipse, och det var ju mysigt. Annars har jag bara legat i soffan hela dagen, fått i mig lite mat, och suttit framför datorn. Ush och blä vad tråkigt det är. Spelar desutom ingen roll hur mycket jag vilar, för jag är fortfarande hur trött som helst.

Nu väntar jag bara på mamma som ska komma hem och laga någon form av middag, sen blir det troligtvis att kika på hockeyn på Vårgatan.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0