Waiting for you

Helluuuu. Är i Birsta nu och sitter och väntar på mamma och Angen. Ska käka lite och sedan gå till IKEA för att kolla på en lampa till mig. Gick in en sväng på H&M nu under tiden, och kunde till slut inte hålla fingrarna i styr. Köpte en stickad västgrej som jag trånat efter hur länge som helst, så nu är jag glad!

Hade ju innebandyturnering idag på skolan, och aktiv i Skol IF som man är så skötte jag tiden och poängtavlan mest hela dagen med Sofia, och det var så trevligt så, men det tog tydligen på krafterna. Är så trött att ögonen svider och jag håller på att somna så fort jag sätter mig ner, men vad gör det om hundra år! Nu ska jag vänta på dom här ett tag till. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0