winter

Sitter här och funderar och funderar.. Vad fasen ska man ha på sig på nyårsafton? Jag har inte en aning. Vet knappt vad jag ska göra heller, men det börjar skapas lite planer sakta, men säkert så det blir nog bra. Idag mår jag bättre, men hostan är fortfarande jobbig. Jag har iallafall inte haft någon feber nu på eftermiddagen, så imorgon ska jag ta mig till skolan. Jag tänkte även köra ett Core pass med Julia på kvällen om kroppen pallar det, men det blir väldigt försiktigt! Tänker inte köra för fullt det första jag gör, för då blir jag aldrig riktigt frisk.

I helgen lär det nog bara bli lugnt. Lite mys och lite jobb. Precis vad som behövs.


(weheartit)

Kommentarer
Postat av: emma

åh jag vet inte heller vad jag ska ha på nyårsafton. och jag vet inte ens hur det blir för killen kanske jobbar :S så vet inte ens vad som kommer hända den kvällen :S orka sitta hemma och nöta framför tv:n liksom ^^

2011-12-07 @ 12:46:15
URL: http://emzaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0