Det var den dagen

Vaknade upp hos min kära vän imorse. Promenerade till skolan, hade ett par lektioner och så som vanligt. Hängde med Sara hem till henne efter skolan, satt och pratade och åt litegrann. Sedan kom mamma och hämtade oss, vi släppte av Sara och jag o mamma åkte hem.

Ikväll har jag varit ute och övningskört lite med mamma och Angen. Körde ända in till stan för första gången, men någon stadskörning blir det inte på ett tag, även om det gick riktigt bra idag. Vi var in på jobbet en sväng, och sen en snabb tur in på Ica maxi också på vägen hem. Trevlig kväll.

Imorgon är jag ledig från skolan, så på dan ska jag mysa massa med världens bästa pojke! Så det så. Sedan på kvällen är det jobb på E.ON som gäller.

Nu blir det sängen. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0