i think i remember the time

Heej! Skoldagen gick helt okej med massa skrivande på svenskan, och ett seminarium på engelskan. Efter skolan åkte jag till Birsta och mötte upp Julia. Åkte på Boom en snabbis o kikade, sedan blev det middag på Charm. Jag kom även hem med en ny tröja, nya underkläder och lite andra smågrejer. Mysig eftermiddag med min älskade vän.

Nu sitter jag här och försöker plugga lite. Har iallafall kommit igång lite, men har väldigt mycket kvar. På fredag klockan 14 ska historian vara färdigt, så jag får försöka ligga i nu.

Imorgon är det skola igen, sedan blir det massa mys på kvällen innan det blir en natt med massa plugg skulle jag gissa på.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0