jag vill ha allting

Hej på er. Uppdateringen har varit dålig eftersom jag knappt sitter något vid datorn nuförtiden. Bloggar mest från mobilen, och appen vill ibland inte riktigt vara kompis med mig. Iallafall.. Idag avslutade vi skolveckan med kladdkaka på mentorstiden, och en allmänt slapp dag, sedan tog vi lov!

Ikväll har jag ätit middag med mina kära vänner, och nu sitter vi och myser framför tvn. Imorgon är det jobb på hockeyn framåt eftermiddag/kvällen. Sedan skulle jag vara med Matilda någonting, men vad vi ska göra har jag ingen aning om. Mer än så är inte planerat den här helgen, och det känns faktiskt väldigt skönt.

Längtar otroligt mycket tills på tisdag då jag och Sara åker till Stockholm. Ska bli så jäkla roligt. Rihanna, lite shopping och bara mysa på. Lär bli hur bra som helst. Nu ska jag passa på att hoppa in i duschen medan det är paus på Idol (om jag orkar..). Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0