baby i tell you

Man kan ju undra vilka ni är som läser egentligen..

Idag är en bra dag, en fantastiskt bra dag. Vaknade imorse av ett aviserings sms om att mina kläder bara var att hämta ut på OKQ8, så dagen kunde väl knappt börja bättre. Efter skolan fick jag skjuts med Lisa och Alicia till Birsta, och jag köpte ett par nya skor som jag la undan igår. Sedan kom mamma och hämtade mig, så åkte vi och handlade lite innan jag hämtade ut kläderna från H&M.

Ikväll så har vi firat Casper som fyller år imorgon. Vi har ätit massa god mat, haft besök av lite släkt och fikat tårta och sånt. Mysmys.

Nu ska jag se på tv och bara ta det lugnt. Imorgon är det skola och jobb som gäller.

Puss

Kommentarer
Postat av: beaa

Jaag göööR!

2011-09-25 @ 22:00:32
URL: http://beaboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0