den ena saknar känsla, den andra ödmjukhet

Ja, här har det varit helt dött senaste tiden. Jag gör inte mycket alls, allt är som vanligt. Jag går i skolan hela dagarna, jobbar lite på kvällarna och helgerna, sen försöker jag klämma in lite tid med mina vänner där i mellan. Även fast mitt liv är så tråkigt så ska jag försöka blogga lite mer igen, för av nån anledning så kan det vara ganska skönt ibland.

I fredags efter skolan jobbade jag 16-19, sedan åkte jag hem och bara tog det lugnt hela kvällen. Fick mig en lång natts sömn desutom. Igår åkte jag och kollade på tjejernas sista hemmamatch för säsongen, dom gjorde en bra insats och fick med sig 3 poäng. Därefter åkte jag hem och käkade middag, och spenderade sedan kvällen hemma hos Julia med film, chips o massa sånt. Helt perfekt.

Idag har jag iallafall varit ute och åkt med Monika ett par timmar. Var nere hos Harriet o fikade, skjutsade Lasse & Eva, hämtade Casper, handlade osv.. Ikväll hade vi middagsbesök av Lisa och Birgitta. Åt sushi, kollade på Idol och bara myste på. Nu är det dags att krypa till sängs, för imorgon är det skola igen.
Förhoppningsvis så åker jag till Birsta imorgon när jag har håltimme, och kanske köper ett par nya skor om jag slipper ha sån beslutsångest.. Vi får väl se vad som händer! En god lunch lär det väl bli iallafall.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0