i love those days

Hallå där! Spenderade dagen på skolan med Sara, och gjorde väl i princip ingenting, vilket jag lär ångra senare. Iallafall så tog jag och Sara bussen till Birsta efter skolan, gick med henne och Julia.n tills andra Jullisen skulle komma och möta upp mig. När hon väl kommit så tog jag och hon en fika på Charm, en otroligt god räkmacka må jag säga. Sedan shoppade jag loss lite! Kom hem med två klänningar, en blus, underkläder och lite annat nödvändigt. Sedan åkte Jullisen hem, och jag åkte med Sara och Julia hem till Sara och färgade Julias hår. Blev mycket bra. Sedan såg vi idol och bara myste på.

Nu blir det väl bara att krypa ner i sängen kan jag tänka mig. Imorgon väntar en dag med både sjukhus, skola och jobb! Så jag hoppas att ni alla håller tummarna för mig imorgon, för det kan jag behöva.

Nu ska jag kila.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0