fantastisk dag

Hej! Den här dagen har varit hur bra som helst. Började dagen med att åka på sjukhuset, där allt gick så bra och allt kändes så positivt! Första gången på över 6 månader som jag åker därifrån och känner mig glad. TACK, är det enda jag kan säga, för det gjorde verkligen min dag. Sedan gjorde jag lite ärenden på banken och massa sånt, innan jag åkte till Julia. Vi åkte sedan till Birsta och köpte skitbilligt godis på Willlys, vilket inte var helt fel. Sedan åkte vi hem till henne, väntade in Sara, åt mat och lite sånt, sen blev det dags att åka och jobba på E.ON. Gick bra det med! 

Imorgon är det skola till 13.30 om jag inte minns helt fel. Därefter åker jag till Birsta och möter upp Mamma. Jag ska kika på nya löparskor, för nu måste jag komma igång! Dock lär det ju ta sin tid innan jag kan springa och så, men jag måste försöka kunna ta lite promenader iallafall. Sedan ska nog kvällen spenderas med Julia.

Nu blir det sängen.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0