hur skulle vi göra annars

Har ingen lust att blogga. Har inte heller någon lust att plugga eller göra nånting annat tråkigt. Ska på inskrivning på sjukhuset imorgon, och sedan är det bara två veckor tills jag läggs in för operation. Annars rullar livet på fint.

Det var full fart i helgen med både partajj, fotboll och jobb, och sedan dess har bara dagarna försvunnit. Imorgon ska jag mysa med Lisa en sväng på Birsta eller något, och sedan åka till Andreas och Josefin eftersom Andreas fyller år. Till helgen ska jag till Madeleine med massa tjejer och fira att hon fyllt 19 och även flyttat, och det blir lika kul som alltid. Desutom lär jag väl jobba som vanligt, och mer än så har jag inte planerat just nu.

Har försökt att börja med ett lite nyttigare liv nu. Jag har väl sagt många gånger att jag ska göra det, och det är svårt när man inte äns kan träna eller gå ut och promenera. Jag ska iallafall försöka att inte äta så mycket godsaker och grejer som jag brukar.

Nu ska jag kika klart på hockeyn, och sen slå på ett Gossip Girl avsnitt innan jag ska sova. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0