Just nu

Det är nu över ett år sedan jag opererade mig, över ett år sedan jag kunde gå normalt, och ännu längre sedan som jag kunde springa eller spela fotboll. Att det fortfarande inte blivit bra efter all den här tiden, och att nu få veta att allt blivit fel, och att jag måste göra om operationen igen, med gips och allt vad det innebär, det tär på mig. Jag kommer inte kunna jobba på över två månader, alla mina planer i vår/sommar vet jag inte hur det blir med. Har jag otur så hamnar jag efter med skolarbete, och desutom måste jag hinna bli klar med körkortet innan allt, men jag har inte äns fått en operationstid än. Desutom kommer det nu dröja ännu längre tid innan jag får spela fotboll igen, och snart vet jag inte vad jag vill med nånting. Har bara en klump i magen över allt det här.

Så så är mitt liv just nu, och jag kanske låter gnällig, men så är det bara. Men jag ska ta nya tag och försöka vara positiv, för det är det enda som hjälper!


Kommentarer
Postat av: Angen

Vi tänker på dig!!!

puss puss

2012-04-04 @ 08:59:29
URL: http://angenf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0