Love the way you shine

Jag hade en av mina allra bästa kvällar igår. Hade så kul att jag bara skrattade och log hela kvällen tills jag somnade! Hade skitkul på stads även om man fick ta en och annan smäll i folkmassan. Det var sjukt varmt, trångt och mycket folk, men framför allt väldigt roligt!

Men förfesten hos Olivia med alla tjejer var nog det allra bästa, och det var längesedan jag skrattade så mycket. Sen att alla kom ifrån varandra framåt kvällen, och allt möjligt hände, det spelar ingen roll. Enda besvikelsen var att jag inte fick nån god nattmat, och istället nöjde mig med kakor när jag kom hem, haha.

Har jobbat sedan 13 och är påväg till bussen nu för att åka hem. Ska äta och plugga teori resten av kvällen så som det ser ut nu. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0