ten

Klev upp 06.30 imorse, tog bussen från sörberge norra vid 8, eftersom jag skulle vara på Scandic i stan vid 9. Tro på fan att när jag kommer dit, då har kursen blivit framflyttad en dag, alltså onsdag + torsdag. Så det innebar att det bara var att ta sig hemöver igen. Haha. Åkte till Oscar, kollade på nya Alcatraz serien, och sedan åkte vi till Birsta och käkade med baggen och Simon. Blev även en tur på Ica Maxi då pojkarna skulle handla mat, och sedan åkte vi till Oscar och såg ett par till avsnitt! Har varit en skön och slapp dag, men den har känts hur lång som helst.

Ligger i sängen nu och ska försöka plugga teori. Går skit som vanligt och jag vill helst bara slänga ut datorn genom fönstret. Men imorgon åker jag iväg med ett gäng tjejer och blir borta tills på fredag. Ska ha så mysigt och roligt. Dock innebär det att jag missar en dag av kursen eftersom den blev framflyttad, men nu är det som det är.

Nu ska jag försöka klara en fas till, sedan ska jag packa inför imorgon! Puss

Kommentarer
Postat av: alexandra

Super fin blogg! Följa varandra på bloglovin?



(Ber om ursäkt ifall du inte gillar sånna här kommentarer!)

2012-04-13 @ 12:38:14
URL: http://thisisalexandras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0