Alive

Jodå, jag lever! Hade en rolig helg med fullfart. Hade båda mina julior på middag i lördags, åt god mat och hade det trevligt hela natten lång.. I söndags var jag i nordichallen med Julia och Oscar och kikade på fotboll, sedan blev jag bjuden på middag hos Julia och Tina innan jag och Julia åkte hem till mig. Sedan har det varit skola nu någa dagar. Det har rullat på som vanligt och inget speciellt har hänt. Det enda ovanliga är väl att Timrå vann igår på hockeyn!

Åkte direkt till Etic idag efter skolan. Körde spinning och sedan en sväng i gymmet. Sedan kom Josefin och hämtade mig och vi åkte och handlade. Sen kom vi hem hit och gjorde hemgjord pizza med Jack och Andreas. Kan säga att det blev fantastiskt gott helt enkelt! Nu ligger jag i soffan med A&J och ser på tv och bara myser på.. Mycket trevligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0