jag ska fråga dig

Vaknade imorse med ett ryck. Skulle titta på telefonen var klockan var, men så insåg jag att den var helt döööd. Paniken infann sig och jag slet mig efter klockan, 10.30 stog den på, och jag började 9.20. Bra jobbat! Batteriet hade alltså tagit slut under natten och jag lyckades sova över hela mattelektionen. Slängde iallafall på mig lite kläder och borstade tänderna innan Benke fick skjutsa mig till skolan. Väl där har det iallafall bara gått bra. Jobbade på bra på engelskan så jag gick hem utan något som tynger mig. Håller på att städa lite nu här hemma så det blir fint inför helgen. Ska ta en paus alldeles strax och åka iväg och köra ett spinningpass. Sedan blir det bara myskväll här hemma. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0