My lips

Är mycket piggare idag än igår! Klev upp strax efter 6. Gjorde mig i ordning och sedan åkte jag och hade körlektion 07.00.. Jag förstår fortfarande inte riktigt varför jag bokade en körlektion 7 på morgonen när jag hade sovmorgon till 11, men vad gör man inte för att ta det där körkortet så småningom. Åkte iallafall till skolan efter det, och sedan följde Julia med mig hem efter skolan. Gjorde lite mysmellis här och kikade på tv innan vi begav oss på Etic. Körde både spinning och ett Upper Body pass. Lika jobbigt som det var, lika skönt var det efteråt!

Sitter i soffan nu och kikar på tv nu. Ska försöka komma i säng i tid ikväll, så jag orkar kliva upp ordentligt imorgon bitti. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0