open up

Igår blev det skola, och sedan spinning och en sväng in på fotbollsträningen. Imorse hade jag sovmorgon för första gången på hela veckan, och det var mycket efterlängtat! Idag var jag på skolan till 4, och sen fick jag åka hem och slänga i mig mat innan det var dags att åka upp på hockeyn för jobb. Ligger i sängen nu och tänkte ta och slå på en film eller något att somna till. Imorgon är det äntligen fredag. Jag ska träna efter skoan, och sedan hem och städa lite innan det bara blir en riktig myskväll. Dock tror jag att jag lär ha en hel del att göra på skolan, så kanske får stanna kvar lite extra också, men vi får se helt enkelt! Nu ska jag borsta tänderna och göra mig klar för natten. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0