Vad väntar du på

Var på Himlabadet hela dagen igår, roligt och mysigt på samma gång. Dock blir man ju alltid lika trött efter att ha plaskat runt i flera timmar, men det var det självklart värt. Sedan efter badet så mötte jag upp min vän Julia för middag på Jop's. Åt en god middag och hade det trevligt innan vi gick på Hemmakvälmjugg köpte med oss en jäkla massa godis, och traskade upp till bion. Vi såg New Year's Eve, och den var faktiskt riktigt bra! Mycket bättre
Än vad jag trodde att den skulle vara till och med. Begav mig sedan hemöver och laddade upp i soffan med allt möjligt inför JVM finalen. Helt sjukt vad spännande och härlig matchen var, och pojkarna var verkligen värda vinsten må jag säga.

Idag vaknade jag upp, och mamma bjöd på en fantastiskt frukost. Så småningom åkte jag och mamma sedab till Birsta för att göra lite ärenden, och fikade även lite på Wayne's.

Nu ligger jag i Matildas säng med henne och kikar på andra Harry Potter filmen för oss ikväll. Har redan tryckt i oss en hel chipspåse, lite dipp och Coca Cola, -helt okej faktiskt! Nu väntar vi in att klockan ska slå 00.00 så hon får öppna sin lilla födelsedagspresent från mig.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0