you were never true

Helluuuu. Första skoldagen avklarad och det gick lika bra som vanligt. Jobbade med lite frågor på psykologin, spelade handboll på idrotten, som jag förövrigt tyckte var skitroligt! Även fast jag inte kan springa riktigt, och inte ta i och hoppa och sånt. Sen hade vi lite information kring lite ändringar när det gäller studiebidraget och sånt. Våran rektor berättade då även att dom har beslutat på våran skola att man får ta ut 5 lediga dagar per läsår, vilket innebär att vi kommer att få ledigt dom dagarna vi är borta från skolan, när vi ska till Thailand! Det känns riktigt skönt att vi slipper oroa oss när det gäller studiebidraget och allt. 

Efter skolan gick jag och Sara på Indiana och tog varsin sallad. Därefter kom Maria och plockade upp oss, så åkte vi hem till Sara och umgicks ett tag. Nu sitter jag hemma i soffan och tänkte försöka mig på B--Fasen. Tråkigt men nödvändigt. Både imorgon och på torsdag har jag körlektion desutom! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0